Klachten over onze behandelwijze

Hier kunt u informatie terugvinden als u een klacht heeft over de wijze waarop u door ons bent behandeld.

Wij spannen ons in om u zo correct mogelijk te behandelen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent met de wijze waarop dat op een bepaald moment is gedaan. In dat geval raden wij u aan om uw klacht schriftelijk aan ons voor te leggen. U kunt hiervoor gebruik maken van het digitale klachtenformulier. Liever niet digitaal? Gebruik dan dit klachtenformulier. Dit ingevulde formulier kunt u toesturen naar:

T.a.v. Raad van Bestuur
Stad Holland Zorgverzekeraar Postbus 295 3100 AG Schiedam

Maakt u geen gebruik van het klachtenformulier maar schrijft u zelf een brief, geeft u dan nauwkeurig aan wat er is gebeurd; indien mogelijk met vermelding van een naam of namen, tijdstip en plaats van handeling. U ontvangt per omgaande een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar u binnen 30 dagen inhoudelijk te informeren.

Ombudsman Zorgverzekeringen

Als u niet tevreden bent over de manier waarop wij uw klacht hebben behandeld, dan kunt u uw klacht vervolgens naar de Ombudsman Zorgverzekeringen van de SKGZ sturen.

Naar boven